mandag den 2. februar 2015

En moderigtig Build a bear

Min granniece fik en Build a bear i gave af min søster og jeg til hendes navngivnings fest (for 4 år siden). vi havde egentlig glemt det igen men så til en fødselsdag opdagede vi at hun rent faktisk brugte den RIGTIG RIGTIG meget. Så jeg gik hjem og gennemroede mine stofrester og så gik jeg ellers i gang med at lede efter symønstre til. Det er ikke ret nemt at finde men endte med at hente et mønster på hendesverden.dk. mønsteret var oprindeligt til en badekåbe, men efter jeg havde syet badekåben brugte jeg samme mønster til at lave resten.  
Har efterfølgende fået at vide hun er rigtig glad for tøjet og bamsen får nyt tøj på hverdag, hun har også udtalt: at når det bliver sommer skal bamsen have ballon kjolen på for så skal de i ballongyngen.
Og bamsen skal have Cupcake kjolen på når hende og hendes far skal bage Cupcakes.


Cowboy jakken er syet ud af et par gamle bukser, for alle moderigtige bamser skal have en cowboy jakke.

og en lille fræk jakke blev det også til.




og så badekåben (den skulle have været helt lyserød men af en eller anden grund syede jeg den ikke rigtigt på så måtte lave en ny) har fået at vide at bamsen kommer i bad hver dag og får badekåbe på bagefter. 
Mon ikke der vil blive syet mere tøj til den i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar